http://blog.DoZarte.com


Mai multe de cafea împotriva declin cognitiv

caffè De cafeină pot proteja de capacitatea cognitivă de femeile în vârstă, în conformitate cu un studiu recent spune acum, publicat la revista "Neurologie", organ oficial al "Academiei Americane de Neurologie.

Cercetarea a implicat 7000 de femei cu mai mult de 65 de ani, urmat de mai mulţi ani, într-o serie de teste de laborator care în mare măsură, tratate cu memorie, pentru a evalua gradul de declin cognitiv.

O analiză a datelor a făcut dall'Insititut nationale de la santé şi Cercetare Medicală (INSERM), în Montpellier, Franţa, părea că cei care au avut obiceiul de a băut mai mult de trei ceşti de cafea - ol'equivalente în ceai - O zi au obţinut un punctaj mai bun decât la grupul de femei care beau cuiva o zi.

De corespondenţă, desigur, a fost semnificativă chiar şi după ce a modificărilor necesare pentru alţi factori care pot afecta capacitatea de cognitive, cum ar fi vârsta, de educaţie şi de alte condiţii psiho-fizice.

În special, beneficiile au crescut cu vârsta: 65 ani bevitrici de cafea au un risc cognitiva de declin a scăzut cu 30%, comparativ cu non bevitrici, dar de la 80 de ani, acest procent ajunge la 70%. (fc)

Sursa: http://lescienze.espresso.repubblica.it/articolo/articolo/1310265

Articole similare

  1. Omega-3 împotriva accident vascular cerebral
  2. Descoperirea genei Frontotemporal de demenţă
  3. Cafeină împotriva zahăr
  4. O enzimă de a recupera de memorie
  5. Benefice de cacao

Link-uri sponsorizate:


Dacă ţi-a plăcut întotdeauna articol este binevenit un comentariu! Dacă doriţi să primiţi ultimele ştiri de la blog-ul meu vă puteţi abona la fluxuri RSS (nu platesc). Chiar si prin e-mail. SALUT!

Scrieţi un comentariu

Quicktags:



Radio player, feed reader, search form, ... DoZarte toolbar

Free Download Manager