Omega-3 proti kap
Jeste tune in druge ribe, lahko zmanjša tveganje upada kognitivnih in možgansko kap pri starejših pri dobrem zdravju, to je zaključek študija objavljena na število "Nevrologija" uradni organ American Academy of Neurology.
V študijo so bili zaposleni 3.660 preiskovancih, starih več kot 65 let, ki so bili preskušanje opreme, da se odkrije morebitna prisotnost mladoletnika kap ali majhnih poškodb, ki lahko privede do kognitivne izgube ali demence. Preskusi so bili nato ponovi pet let kasneje na 2313 udeležencev, medtem ko se nekateri upravljanju vprašalnike, da bi preveril prehranjevalnih navad, ki so.
Treba je torej obravnavati kot osebe, ki je pojedel tuna ali druge ribe, bogatih z omega-3 maščobnih kislin (imenovanih DHA in EPA) zagotovljenih vsaj trikrat na teden je tveganje možganskih poškodb z nižjim tveganjem za 26% v primerjavi s tistimi, ki je dejal, da ne jedo rib redno. Porabo rib, samo enkrat na teden, pa je bila povezana z zmanjšano tveganje za 13% in tistih, ki ljubijo kuhanje rib je pokazala manjše spremembe v možganih belo zadevo.
"Čeprav je prehranjevanje tune in druge ribe, se zdi, da se zaščitijo pred izgubo spomina in dall'ictus, istega ne moremo reči za tiste, ki redno porabljene ocvrte ribe," je dejal Jyrki Virtanen, v nadaljevanju: University of Kuopio, Finska, ki sodelovale v raziskavi. "Potrebujemo več raziskav, da bi ugotovili, zakaj teh zalog so zaščitni učinki, ki pa omega-3 EPA in DHA Zdi se, da je najboljši kandidat."
Višje ravni DHA in EPA so bile izmerjene na lososa, trske, sled, je v sardel in sardonov. (Fc)
http://lescienze.espresso.repubblica.it/articolo/articolo/1332906
Postavke podobne
- Več kave proti kognitivni upad
- Odkritje gena Frontotemporal demence
- PM10 uslug globoka venska tromboza
- A ruski, ki je sladkorna bolezen!
- Blatu je dobro za otroke?
Sponzorirane povezave:
| | Če vam je všeč članek so vedno dobrodošle a comment! Če želite prejemati najnovejše novice iz mojega bloga lahko tudi naročite na RSS vir (ne plačilnih). Tudi prek e-pošte. ZDRAVO! | |








































